Ξύπνημα με το μαλακό

“Μην σηκώνεσαι απότομα από το κρεβάτι” αυτό είναι το σύνθημα σου και η προϋπόθεση για μια επιτυχημένη μέρα!

 

  1. Όταν χτυπάει το ξυπνητήρι, άναψε το φως στο κομοδίνο σου. Όχι πολύ δυνατή λάμπα. Ο εγκέφαλος χρειάζεται φως για να αυξήσει την παραγωγή σεροτονίνης (ορμόνη που μας δίνει ζωτικότητα), αλλά δεν του αρέσει καθόλου να τον αιφνιδιάζουν και να τον τυφλώνουν.
  2. Στη συνέχεια κάνε τη γάτα: τεντώσου προς όλες τις κατευθύνσεις για να ξυπνήσεις τους μυς σου που κοιμούνται ακόμα.
  3. Πάρε 3 με 4 βαθιές εισπνοές για να αυυξήσεις τις προμήθειες οξυγόνου. Το οξυγόνο θα κυκλοφορήσει μέσα στο σώμα και θα τονώσει όλα σου τα όργανα.
  4. Πιές ένα μεγάλο ποτήρι νερό (που έχεις αφήσει από το βράδυ στο κομοδίνο σου) για να διώξεις όλες τις τοξίνες της νύχτας.
  5. Καλημέρα σε όλους.

 

Γιατί χασμουρίεσαι;

Επειδή βαριέσαι ή είσαι κουρασμένη. Το χασμουρητό είναι αντανακλαστικό: ένα σήμα συναγεργμού που στέλνει ο εγκέφαλος σου μόλις διαπιστώσει ότι η ενεργητικότητα σου έχει πέσει αρκετά. Δίνοντας τη διαταγή στο στόμα να ανοίξει διάπλατα, μια ποσότητα φρέσκου αέρα θα εισχωρήσει στους πνεύμονες σου. Πράγμα που λογικά θα σε ξανά τονώσει… Τουλάχιστον για λίγο.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s